BLOK 63 op Strijp-S in Eindhoven

VolkerWessels


De hotspot voor creativiteit en ontspanning vind je op het oude Philipsterrein in Eindhoven: Strijp-S. Een industriële omgeving gevuld met pop-up shops, hippe eettentjes, bijzondere ZZP’ers en toffe events. Op dit terrein worden 100 nieuwe lofts ontwikkeld. Industrieel, stoer en met de gemakken van nieuwbouw. Hartje Wonen is vanaf het begin betrokken geweest met betrekking tot het neerzetten van het merk en alle communicatie uitingen daar omheen.

BLOK 63 & Hartje Wonen


Voor VolkerWessels heeft Hartje Wonen de marketingstrategie voor BLOK 63 ontwikkeld. We zijn erin geslaagd om binnen no-time meer dan 1000 aanmeldingen te ontvangen voor deze lofts. Middels strakke campagnevoering, social media marketing en mailings zorgen we wekelijks voor nieuwe contactmomenten met de klant en lanceerden we een sterk merk met fans. Ook het verkoopmanagement gedurende de verkoopgesprekken wordt verzorgd door Hartje Wonen.

Interesse?